Feestelijke filmpremière Kerk en Vluchteling

Trailer Film Kerk & Vluchteling

Feestelijke filmpremière Kerk en Vluchteling.

De Stichting Kerk en Vluchteling Zeeuwsch-Vlaanderen (K+V) presenteert op 18 januari 2019 in de kerk de Levensbron (Sloelaan 40) in Terneuzen een film over vluchtelingen in Zeeuws-Vlaanderen getiteld: Vluchtelingen in veilige haven. Hiermee wil K+V een indruk geven van haar activiteiten voor vluchtelingen in Zeeuws-Vlaanderen. De film geeft een goed beeld van de situatie van vluchtelingen in onze regio.

Er is ruim anderhalf jaar gewerkt aan deze film, waarbij opnames gemaakt zijn van de vele activiteiten van K+V. Voor de film is samengewerkt met Vluchtelingenwerk. De veelvuldig bekroonde filmmaker Leen Muller heeft de film geproduceerd. De film duurt bijna een half uur. Vanaf 19.00 uur zijn belangstellenden welkom. Na afloop van de film is er gelegenheid tot informele ontmoeting met wereldhapjes.

De film is op DVD gezet en wordt de komende jaren gebruikt bij presentaties van Kerk en Vluchteling. Op de website www.stichtingkenv.nl is de trailer te bekijken. Deze unieke filmpremière is vrij toegankelijk.