Toekenning Award voor de vrijwaring van angst

Award voor de vrijwaring van angst 2018

Stichting Kerk en Vluchteling Zeeuwsch Vlaanderen heeft in juni 2018 een award in ontvangst mogen nemen.
Voor deze blijk van waardering hebben mensen ons genomineerd en er zijn ook heel veel mensen geweest die op de nominatie gestemd hebben.
Wij zijn hiervoor heel dankbaar en het doet ons goed om te weten dat er veel mensen achter ons staan in wat we doen.
Heel erg bedankt voor uw vertrouwen in ons.
Wij willen met dit eerbetoon denken aan de vluchtelingen die ver van huis in Zeeuws -Vlaanderen verblijven en alles wat ze hadden en bekend voor hun was verloren zijn en in de onzekerheid leven omdat ze geen verblijfsvergunning hebben en misschien terug gestuurd worden naar de plaats vanwaar ze zijn gevlucht,daar waar onze nachtmerries voor hun realiteit zijn.
Daarom willen we deze award opdragen aan deze mensen.

Onderstaande tekst kunt u terugvinden op onze Facebookpagina.

Stichting Kerk en Vluchteling Zeeuws Vlaanderen heeft woensdag een award voor vrijwaring van angst in ontvangst mogen nemen . Bij deze willen we iedereen bedanken die achter ons staat en eveneens een warm hart heeft voor de vluchtelingen . We willen met dit eerbetoon denken aan de vluchtelingen die ver van huis in Zeeuws Vlaanderen verblijven en alles wat ze hadden en bekend voor hun was verloren zijn . De mensen die in angst en onzekerheid leven omdat ze geen verblijfsvergunning hebben en zich toch staande weten te houden . Ondanks het zwaard van Damocles wat boven hun hoofd hangt misschien teruggestuurd te worden naar de plaats vanwaar ze zijn gevlucht, daar waar onze nachtmerries voor hun realiteit is.

Laat een reactie achter