Delen is rijkdom

De stichting is geheel afhankelijk van donaties en collecteopbrengsten

Bisschop Ernst prijs - 2010

Wij zijn als stichting  geheel afhankelijk van donaties en collecteopbrengsten.  Hierdoor heeft de stichting o.a. een noodfonds. Dit noodfonds wordt, indien dringend nodig, gebruikt. Tevens gebruiken wij het geld voor de activiteiten, die wij  organiseren. Ook wordt het geld gebruikt om de taakgroepen te ondersteunen.

Het IBAN nummer van de stichting:
NL27RABO 01140.26.173 Rabobank

Voor verdere financiële informatie kunt u altijd terecht bij de penningmeester Cees Cosijn

Wilt u, als u doneert, tevens uw adres kenbaar maken? Wij kunnen u dan een bedankje sturen. Vaak blijven we hier in gebreke, omdat de afzender niet bekend is. Onze excuses hiervoor.

Noodfonds Refugium

Graag willen we uw aandacht vestigen op de stichting Refugium.

Refugium is een noodfonds met als doel vluchtelingen die cliënt zijn van Vluchtelingenwerk Zeeland te ondersteunen.

Wanneer ondersteunen zij?

* In situaties waarin noodzakelijke kosten ontstaan in het kader van een verblijfsprocedure en gezinshereniging.

* Als er sprake is van een humanitaire noodsituatie van een uitgeprocedeerde asielzoeker en als een nieuwe verblijfsaanvraag reëel uitzicht biedt op het alsnog verkrijgen van een verblijfsstatus. [ asiel of regulier ]

* Ook ondersteunen zij met kleine uitgaven in situaties waarin medewerkers en of vrijwilligers van Vluchtelingenwerk Zeeland ondersteuning noodzakelijk achten.

Refugium is er voor cliënten van Vluchtelingenwerk Zeeland, die woonachtig zijn in Zeeland en geen Nederlandse nationaliteit hebben.

Meer kunt u lezen op de website van Refugium; email ; info@refugium.nl
Contactadres; Westsingel 58-01 4461 DM te Goes.

De stichting Kerk en Vluchteling beveelt dit Noodfonds van harte bij u aan.

Hulp gezocht
Euro's